ניהול קמפיינים בגוגל הוא דבר מעולה שתוכל לעשות עבור העסק הלא משהו שלך. אם העסק שלך מדשדש לו ולא מתקדם לשום מקום, ואתה בנוסף לא מאמין בגורל ובמזל, כדאי שתתחיל להתעורר ולנסות דרכי פעולה אחרים בכדי לעורר אותו לחיים.
ניהול קמפיינים בגוגל
אחת הדרכים היותר משובחות לקחת עסק או דבר פרסום ולשווק אותו לאנשים בהם אתם מעוניינים שיראו את הפרסום שלכם, הוא כמובן דרך מנוע החיפוש של גוגל. גוגל היא מעצמת מידע גלובאלית וככזו, הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא לשתף עימה פעולה כמה שרק אפשר, בצעו זאת מול סוכנות JustDigital.
מה זה Google Analytics
אם אי פעם הצצת במהירות ב – Google Analytics, בטח חשבת לעצמך, "מה קורה כאן? מאיפה אני בכלל מתחיל?" גם אם התבוננת יותר ממבט מהיר, ענקית הניתוח והמעקב הזו יכולה להיות מדהימה (וטיפה מבלבלת) למדי.
עליכם לדעת היכן ללחוץ ומה עליכם לעשות בדיוק כדי למצוא את הדוחות החשובים לכם ביותר הקשורים לאתר שלכם. אינך רוצה לפספס מידע שיכול להוביל לכך שבזכותו תגיעו להרוויח כסף רב יותר.
מה הם "קהלים" בגוגל?
קבוצות משתמשים מותאמות אישית שאותן אתה יוצר, כדי לסייע בזיהוי סוגים מסוימים של משתמשים בדוחות Google Analytics, מאמצי שיווק מחדש, מסעות פרסום של Google AdWords וכלים אחרים של מנהלי אתרים של Google.
מה הם המרות ויעדים בגוגל?
לצורך בדיקת יעדים, מודדים יעדים ספציפיים שאתה מגדיר כבעלי ערך עבור העסק שלך, כמו רכישה מחנות האינטרנט שלך או הגשת טופס "בקשת הצעת מחיר". המרות מייצגות את מספר הפעמים שמשתמשים באתר או באפליקציה שלך משלימים את כל היעדים שהוגדרו. אופן פעולה זה, מביא את הכסף הגדול לעסק שלך.