Netmonster – שיווק באינטרנט
  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • טכנולוגיה
  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • טכנולוגיה
Netmonster – שיווק באינטרנט
  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • טכנולוגיה
  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • טכנולוגיה
מערכת crm מדוע חשוב שתהיה לכם מערכת כזאת בעסק?
ראשי » טכנולוגיה » מערכת crm מדוע חשוב שתהיה לכם מערכת כזאת בעסק?

מערכת crm מדוע חשוב שתהיה לכם מערכת כזאת בעסק?

נובמבר 24, 2016 3:59 pm אין תגובות
מערכת crm מדוע חשוב שתהיה לכם מערכת כזאת בעסק?

כל עסק וחברה וארגון שרוצים להצליח, מחפשים אחר מערכת מושלמת שתוכל להפוך את הלקוחות שלהם ללקוחות נאמנים וחוזרים. מערכת crm היא מערכת שבכוחה לשמר לקוחות ואף לייצר לקוחות חדשים. אז כיצד היא עושה זאת? התשובות בהמשך.

מערכת crm היא אחת המערכות הפופולאריות ביותר וזאת בשל היכולות שלה לנהל לקוחות ולשמר אותן. מערכת crm משתמשת בטכנולוגיות מיוחדת שתפקידן לאתר מידע חיוני על לקוחות המסייע לארגונים לשמר את הלקוחות. באמצעות מידע זה ניתן לשמר את הלקוח ולנהל קשרי לקוח טובים יותר. המערכות מתאימות לארגונים שונים ועסקים מכל סוג, החל מרשתות שיווק, חנויות, מרכזים לוגיסטיים, עסקים קטנים, וגדולים, ומגוון עסקים בעלי רשימת לקוחות מועדון לקוחות ומערך לקוחות מסודר.

כיצד עוזרת מערכת crm בשימור לקוחות וגיוס לקוחות חדשים?

מערכת crm פותחה כתוכנה שתפקידה לאסוף מידע קריטי וחשוב על לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים. המערכות יכולה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לאגור ולאסוף מידע מאגדת בתוכה את כל מה שצריך לדעת על לקוחות החברה. מערכת crm יכולת באמצעות התוכנה החכמה של לתת מידע חשוב לחברה ולעסק על הלקוח כגון: תחום עיסוק, גיל הלקוח, מצב משפחתי וכדומה. לאחר מכן נותנת המערכת תמונה מלאה על הלקוח, ובכך מאפשרת שיווק ממוקד הרבה יותר ושימור הלקוח. בתחום הלקוח העסקי תוכל מערכת crm לאתר גם אנשים בעלי תפקידי מפתח בארגונים שונים כמו מנהלים, אחראי מחלקות, אנשי רכש ועוד – זיהוי זה עוזר לשווק מוצרים ושירותים במסות גדולות יותר ובכך לקדם את הארגון בכל הנוגע ללקוחות עסקיים.

שימור ובניית קשרי לקוחות באמצעות מערכת crm

מערכת crm היא מערכת שנועדה לבנות ולשמר קשרי לקוחות. המערכת מזהה את הצרכים של הלקוח, יכולה לזהות התנגדויות כמו גם העדפות, יחס למוצר או לשירות, והיא מזהה העדפות, אורחות חיים והרגלי צריכה כמו למשל רכישת מותגים, סוג הרכב בו הלקוח נוהג, תכניות טלוויזיה מועדפות, קנייה ברשתות וכדומה – כך ניתן לזהות הרגלי צריכה, ולכוון ללקוח את השירות והמוצרים הנכונים. זיהוי הרגלי צריכה ואורחות חיים מסייעים לחברות ולעסקים לכבוש את ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ולשמר את הלקוח הקיים או את זה שרוצה לעזוב.

כיום מערכות crm  יכולות גם לדווח על פעולות רכישה אחרונות של הלקוח, הן יכולות לדווח על כמות הרכישות שביצע הלקוח, ובכך מסייעות לכל עסק להגדיל מכירות, להגדיל את שביעות רצון הלקוח ובכך להרחיב את העסקים.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

יתרונות של שירותי erp לעסקים

מה הופך את ה-metatrader 4 לאחת הפלטפורמות הפופולאריות ביותר למסחר בעולם?

מציאת עבודה דרך לוחות דרושים אונליין

פתיחת עוסק מורשה

מגמה חדשה בלוחמת סייבר- האינטליגנציה המלאכותית

Net Monster
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס